朋友就像是天上的星星一樣.. 明滅不定.. 有時候會出現.. 有時候會消失.. 希望在你的天空裡.. 我是一顆永遠都不會消失的星星.. 當你抬頭仰望天.. 我會一直在!! .

B.o.B feat. Bruno Mars - Nothing on you

2011112020:30

全世界的美女那麼多 我都可以去追
But my time would be wasted, they got nothing on you, baby
不過那只會浪費我的時間 因為對我來說 她們根本不算什麼 親愛的
Nothing on you, baby
沒有人比得上妳 親愛的
They might say hi, and I might say hey
她們可能跟我打個招呼 我也會回應一聲
But you shouldn’t worry, about what they say
妳實在不必擔心 她們跟我說了些什麼
Cuz they got nothing on you, baby (Yeah)
因為她們都比不上妳啊 親愛的(真的)
Nothing on you, baby (N-n-n-nothing on you baby, n-nothing on you)
沒人比得上妳 親愛的(誰都比不上妳 親愛的)

## Revised By Airto ##
I know you feel where I'm coming from.
我知道妳看得出 我是什麼樣的人
So baby regardless of the things in my past everything I've done.
所以,親愛的,不管過去我做過任何荒唐事
Cuz you and I know it was just for fun,
因為你和我知道這只是為了好玩
I was on the carrousel I just spun around.
在旋轉木馬上 我玩得團團轉
With no direction, no intentions. It all ended.
沒有任何方向 沒有打算 這一切都結束
##
It's so much nonsense, it's on my conscience
做過太多愚蠢的事 我捫心自問
I'm thinking "maybe I should get it out"
我想 也許我該將它拋開
And I don't wanna sound redundant
我不想讓它聽起來像是一句廢話
But I was wondering, if there was something that you wanna know
不過我曾想過 有沒有哪些事是妳想知道的
But never mind that, we should let it go
不過那都不重要 把它給忘了吧
Cause we don't wanna be a T.V. episode
因為我們不想搞得像在演連續劇
And all the bad thoughts, just let em go, go, go
讓那些負面的思緒通通遠離 把它們全忘了吧